top of page

מיתוג נכון באמצעות נייר מכתבים חכם





עסק אשר מבצע מיתוג, יוצר שפה אחידה לכל המוצרים הנלווים אשר משרתים את החברה. החל בדברים הראשוניים כמו חתימה הכוללת את הלוגו בעת משלוח מיילים על ידי כל אחד מהעובדים, מיתוג האריזות של המוצרים אשר החברה מייצרת, הופעתו של הלוגו על הפרסום אשר מודפס על רכבי החברה ועוד.

המיתוג העובר כחוט השני בכל פריט הקשור לחברה הוא חלון הראווה של העסק מול כל גורמי החוץ והפנים, ספקים, לקוחות, בנקים, מוסדות המדינה ועוד. זהו סימן ההיכר שקבעו מנהלי החברה אשר ייצג אותם מול כולם ולכן הוקדשה לכך מחשבה רבה.

המגמה היא שכל הגורמים יכירו את סימן ההיכר הזה ולכן הוא ייראה מכל כיוון, על המבנה של העסק במבואה של המשרדים, באולמות הייצור ובמקומות נוספים בהתאם לתחום העיסוק של החברה.


נייר מכתבים חכם

אחד הפריטים אשר מאפיינים את העסק ואת אופן ההתנהלות שלו הוא נייר לטרלופ אשר יש בו כמה וכמה שימושים. זהו נייר מכתבים היכול לשמש לרישומים כלשהם המועברים לגורם אחר כך שהוא יקבל בו מידע מסוים שביקש וגם את פרטי העסק, כולל כתובת, מספרי טלפון ועוד.

מכיוון שבעידן הטכנולוגי מתבצעות כל הפעולות בהדפסה או בעיקר במיילים, אנו יוצרים בסיס אינטגרלי של כל מסמך גם אם הוא נמסר ידני וגם אם הוא מועבר במייל כאשר הוא נושא את הקו הממותג הכולל את הלוגו ופרטי החברה.

כך אפשר להדפיס על גבי נייר זה פרסומים שונים, דרישות תשלום, תלושי שכר, זימוני תורים ועוד. המטרה היא שהאדם אשר מקבל לדוגמה את דרישת התשלום יודע במה מדובר ומיהו הגורם אשר שלח לו דרישה זו.

המומחיות והניסיון הרב של בית הדפוס שלנו בתחום זה, מובילים כל עסק לתוצאות מצוינות בזכות נייר הלטרלופ הממותג התואם בדיוק את צרכי החברה.



העברת המסמכים בדיוור ישיר

ייחודו של נייר איכותי זה הוא בעובדה שהוא מתוכנן מראש כך שהוא מכיל את כל פרטי הנמען ואפשר להדפיס ולקפל אותו באמצעות מכונות ההדפסה והקיפול המתוחכמות ולאחר מכן לשלוח את המכתבים בדואר. בקיפול נכון המכתב הופך למעטפה ולכן קל לשלוח אותה לכל המכותבים בדואר.


נייר מכתבים חכם

הבסיס לנייר המכתבים הוא דפים בדרך כלל בגוון לבן בגודל 4 A אשר מודפסים על ידי מדפסת לייזר מתוחכמת וחדשנית לכל מטרה נדרשת. במהלך ההדפסה מתווספים למידע בכל מסמך גם המיתוג הנכון וכך הדבר יוצר בהירות ונוחות מרבית.


אם גם אתם מעוניינים לבצע הדפסות בטיב מעולה של מיתוג נכון על גבי נייר מכתבים לטרלופ, נשמח לסייע לכם ברעיונות מיוחדים, בעצות ובחשיבה משותפת. זאת לאור המיומנות הרבה שלנו והניסיון של עבודות מול כמות עצומה של לקוחות עם רצונות ובקשות שונות לעבודה מושלמת.


אולי יעניין אתכם גם:

bottom of page