top of page

הדפסת פנקס צ'קים - לשלם שכר דירה בסטייל


הדפסת פנקס צ'קים - לשלם שכר דירה בסטייל

בדרך כלל אחת לשנה מכין כל שוכר דירה 12 המחאות לבעל הנכס עבור תשלום חודשי לאורך כל השנה של שכר הדירה. אנחנו מבצעים זאת בתשומת לב רבה כדי לא לטעות בסכום או בתאריך כך שיהיה רצף ומעבירים זאת למשכיר.


הוא זה שנשאר עם כל כמות ההמחאות, הוא מביט על כל אחת מהן לפני ההפקדה ומתרשם מנראותו של כל צ'ק ומכתב היד שלנו. אף על פי שמדובר בנייר מודפס, יש חשיבות לנראותו כיוון שההמחאות הללו מייצגות אותנו הן כבני אדם והן כאנשים אחראים פרטיים או אנשי עסקים אשר על פי רוב יעמדו ביעד הכלכלי ויהיו מסוגלים לעמוד בכל התשלומים הללו.


אין ספק שצ'קים מעוצבים יוצרים סטייל והמשכיר מרוצה מקבלת מלוא התשלום לכל השנה הבאה ומה עוד שמדובר בהמחאות יפהפיות המותירות רושם חיובי עז.


הדפסת פנקסי המחאות


בבית הדפוס המקצועי שלנו מושקעת מחשבה רבה בנראותן של ההמחאות ולכן אנו מעסיקים צוותים מקצועיים אשר יוצרים את דגם ההמחאות הנכון ביותר עבור כל אחד מהלקוחות שלנו.


קיימים כמה נושאים בסיסיים לגבי הדפסת פנקסי צ'קים והם אלו הקשורים לביטחון במתן ההמחאות. אנו משתמשים בנייר ביטחון בלבד, יוצרים הגנות נגד אפשרות לביצוע זיופים שונים כמו גירוד הסכום ורישום סכום גבוה יותר, פסי הגנה ושימוש בדפים אשר ברקע שלהם קיים חומר ייחודי ה UV אשר אינו מאפשר ביצוע שינויים או גירודים של הפרטים הרשומים על גבי כל המחאה.


בחלק העליון של כל המחאה משורטטים פסי הגנה כדי לא לאפשר לאף אדם לבצע שינוי כלשהו כך שהמחאה תופקד למוטב בלבד ולא תעבור לידיים אחרות.


בעל הנכס מביט בהמחאות הן אם מדובר באדם פרטי המשלם עבור השכרת דירה או בחברה בע"מ המשלמת עבור השכרת משרד או מחסן וחושב גם הוא כי מדובר בהמחאות שהושקעו בהן חשיבה רבה על כל פרט ופרט כדי להכין צ'קים יוצאי דופן.


המחאות יוצאות דופן בנראותן


ההמחאות היפהפיות כוללות גם הטבעות של הולוגרמות ייחודיות אשר מעניקות יופי מיוחד לסדרת ההמחאות המעוצבות בקפידה.


משרדנו מבצע את כל נושא התאמת המידע מול סניף הבנק הספציפי כדי להדפיס המחאות ממוחשבות בעלות מספרים מגנטיים שהם ברצף למספריהם של ההמחאות האחרונות אשר הודפסו עבור לקוח זה.


בית הדפוס שלנו צועד עם הקדמה ומטמיע כל מידע על שינוי חדשני או טכנולוגיה מתקדמת אשר קשורה לנושאי הדפוס. זאת כדי לייצר המחאות איכותיות יותר תוך מתן דגש על אחד הרבדים החשובים כמו מניעת זיופים, אי יכולת לגרד את הכתוב ועוד. אנו נרתמים לאתגר החדש, רוכשים את התוכנה אשר תתאים בהמשך גם ללקוחות או את הממשק כדי להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר.


נשמח לסייע גם לכם בהפקת המחאות איכותיות.

bottom of page