top of page

היתרונות של הדפסת צ'קים לעסקים

התנהלות פיננסית נכונה היא הבסיס להצלחת כל עסק ולכן, יש לבחון באופן רציני כל דבר שעשוי לייעל תהליכים פיננסיים ובעיקר כל דבר שיכול להוזיל את ההוצאות השוטפות של העסק. עסקים רבים קרסו בעקבות התנהלות כלכלית מוטעית ויד קלה מידי על ההדק בכל הקשור לניהול ההוצאות ותזרים המזומנים. אחד האלמנטים שיכולים להיטיב עם עסק שמשלם לספקים באמצעות צ'קים הנו הדפסת צ'קים על נייר חלק. איך זה קורה?



יתרונות של הדפסת צ'קים לעסקים


שינויים גמישים בהדפסת צ'קים

אחד היתרונות החשובים בהדפסת צ'ק על נייר חלק שמגיעה מחברת אופסט קולור הוא היכולת של ההדפסה להשתנות במידת הצורך. החלפת לוגו, שינוי שם העסק ושינויים נוספים יבוצעו בקלות מרבית ובמינימום עלויות. צ'קים רגילים אינם מאפשרים ביצוע שינויים וכל שינוי מאלץ אתכם להזמין פנקסי צ'קים חדשים. לעומת זאת, צ'קים שמודפסים על נייר חלק סופגים במהירות וביעילות כל שינוי. אין צורך לציין שעובדה זו, לאורך זמן תחסוך לכם לא מעט כסף.


מעקב מסודר אחר ההדפסה

המעבר להדפסת צ'קים לעסקים על נייר חלק מאפשר לכם לבצע מעקב שוטף, מדויק ומתועד בזמן חופף להוצאת הצ'ק. מעקב צמוד זה יגרום לכך שבכל רגע נתון תדעו מה רמת ההוצאות שלכם, מתי הוצאתם כסף גדול ומתי רמת ההוצאות שלכם הייתה קטנה במיוחד. בהתאם לכך, תוכלו לקבוע במדויק מתי לצמצם הוצאות ומתי לאפשר אותן ללא מגבלת תזרים מיוחדות.


מיתוג פנקס צ'קים

בעולם של היום מיתוג הוא דבר קריטי לכל עסק, קטן וגדול כאחד, ללא יוצא דופן ולכן, הדפסת צ'קים על נייר חלק מאפשרת לעסק להוציא צ'קים ממותגים, דבר שיעשה רושם רב על הספקים נותני השירות לעסק. צ'ק מודפס על נייר חלק, ממותג בלוגו וצבעי העסק מהווה סוג של כרטיס ביקור ומספר סיפור קטן על אופיו ודרך ניהולו. מכיוון שאנחנו חיים במדינה קטנה סביר להניח שצ'ק שלכם ייפול לידיהם של מספר לקוחות ויעשה רושם טוב גם עליהם. בנוסף, העובדה שצ'ק מודפס ולא רשום בכתב יד עושה גם היא רושם ומשפרת את תדמית העסק.


הדפסה מהירה ויעילה

כשעסק מגיע ליום בו הוא נדרש להוציא צ'קים לכל הספקים שלו הוא נכנס לתהליך שעלול לקחת יותר מיום אחד, תלוי בכמות הספקים ובמספר השינויים שקיימים בין צ'ק לצ'ק. כשהפעולה מתבצעת על ידי הדפסת צ'קים על נייר חלק, תהליך שמתממשק לכל תוכנת הנהלת חשבונות מוכרת, כל התהליך מתייעל, מתקצר ועובר בקלות לאדם שאחראי לבצע אותו. התוכנה הייעודית שמסייעת בהדפסת הצ'קים הופכת את התהליך לאמין וכמעט נטול טעויות או תקלות.


תהליך חלק על נייר חלק

לסיכום – צ'ק מודפס על נייר חלק מבית היוצר של חברת אופסט קולור ייצר שינוי חיובי בתהליך הוצאת הצ'קים לספקים שלכם ובנוסף, הוא עשוי בהחלט לשפר את תדמית העסק בעיני אותם ספקים. צ'ק מודפס וממותג מלמד על עסק שלוקח את עצמו ברצינות ומשקיע בתדמיתו לכן, הוא ייתפס על ידי אנשים כעסק מעודכן וחדשני. סמכו על השירות והאמינות של אופסט קולור וצעדו קדימה לעבר תהליכים יעילים ומהירים ממה שהורגלתם עד כה.



bottom of page