top of page

הדפסת פנקסי צ'קים ישירות מבית הדפוס


הדפסת פנקסי צ'קים

חברות רבות כיום, הנוהגות לבצע הדפסת פנקסי צ'קים דרך הבנק, אינן מודעות לאלטרנטיבה של הדפסה ישירות מהיצרן. כדאי לדעת ששירותי הדפסת צ'קים על ידי ספקים הנם בהכרח זולים ומהירים יותר מאשר בתיווך של הבנקים.

בנוסף, השליטה על ההזמנה היא בידיים של הלקוח ולא על פי הגחמות של הפקיד בבנק שאחראי על ההזמנה.

הדפסת פנקסי צ'קים בהזמנה ישירה – חסכון בכסף

עמלות הבנקים באופן טבעי מייקרות את מרבית הפעולות הנעשות דרכם. אין פלא, אם כן, שרוב הלקוחות אינם מודעים לקיום שירות ישיר של הדפסת פנקסי צ'קים שלא דרך הבנק אלא דרך ספק חיצוני הנעשית בדיוק באותה הדרך כמו הבנק, אינה נופלת ממנה והנה בטוחה ואמינה לחלוטין.

לקוחות רבים שגילו את השירות הישיר מהספק, הנם מרוצים למדי וממשיכים לבצע הדפסת פנקס צ'קים מבלי לערב את הבנק.

חסכון בזמן

כמו בכל דבר, גורם מתווך (במקרה הזה הבנקים) יכול לעכב את זמן העבודה. גם אם מדובר בכמה ימים בודדים, הבנק חולש על פנקסי צ'קים של אלפי לקוחות ולא תמיד הלקוח יכול לקבל את השירות המהיר ביותר.

אם זמן הוא גורם חשוב, הדפסת פנקסי צ'קים ישירות דרך הספק תחסוך את זמן ההמתנה. ההתחייבות של הספק היא כלפי הלקוח בהזמנה חתומה, בעוד שהבנק באופן טבעי לא מחויב לזרז את הדפסת הפנקסים ובדרך כלל הסיכוי לזרז את ההדפסה דרך הבנק הוא נמוך מאוד.

הדפסת פנקסי צ'קים

התנהלות ישירה מול הספק

הדפסת צ'קים הינה תהליך הדפסה הדורש דיוק, כריכה מיוחדת ותוספת אבטחה. בתהליך זה משתתפים גורמים רבים, כאשר כל אחד אחראי על שלב אחר ב"ייצור".

החל מהזמנת הניירות המיוחדים וכלה בביקורת איכות קפדנית בסיום התהליך. אין זה מחייב המציאות, אך הדפסת הפנקסים דרך הבנקים לא בהכרח איכותית או נוחה יותר.

לעיתים בעל העסק מעוניין לעצב את הפנקס בצורה אחרת, או שיש ברצונו לערוך הזמנה מיוחדת שאיננה נכללת בפורמטים המצומצמים שיש לבנק להציע. כך, הדפסת פנקס צ'קים ישירות דרך הספק מקנה ללקוח חופש בבחירת הפנקסים על פי העדפותיו האישיות, ללא תלות בגורם נוסף.

עוד שירותי דפוס באתר

שירות של הזמנת פנקסי צ'קים

בשוק קיימים מספר ספקים של הדפסת פנקסי צ'קים. חשוב לבדוק לפני ששולחים להדפסה ששירות של הזמנת פנקסי צ'קים מאובטחת כלול בשירות, כיוון שנושא זיוף הצ'קים הינו רגיש. על מנת למנוע זיופים הגורמים לעוגמת נפש גדולה, להפסדים כספיים וביורוקרטיה מיותרת, כדאי לשאול את הספק, טרם ההזמנה, באם הצ'קים שהוא מדפיס מאובטחים ומה רמת האבטחה.

כמו תמיד, יש ספקים איכותיים יותר ויש פחות. רצוי לבדוק בין יתר הדברים את איכות ועובי הדפים ורמת הדיוק אליה ניתן להגיע וכן, את איכות הדפסת הקוד בתחתית הצ'קים על מנת שיהיה קריא ולא ייצור תקלות במכונות הקריאה השונות.

כדאי גם לבדוק באם קיימת בקרת איכות ע"י תוכנות ממוחשבות בכל התהליכים הכלולים בהדפסה, בכדי להבטיח הדפסה ללא תקלות.

לסיכום, בדיוק באותה המידה שאנו יכולים בלחיצת כפתור לבצע הזמנת מצרכים בסופר או לחילופין להזמין מכונת כביסה, אנו יכולים להזמין הדפסת פנקס צ'קים לחשבוננו.

כל שנותר לנו לעשות הוא לרשום את הפרטים שאנו רוצים שיופיעו על גבי הצ'ק, מספר העותקים, סוג הצ'ק (אורכי או רוחבי) ובאם אנו רוצים עיצוב מיוחד. לשם כך, אין צורך לערב את הבנק שלנו כיוון שאנו יכולים ליטול את החופש לעצמנו ולהזמין פנקסים בדרך קלה, בטוחה, יעילה וחסכונית.


bottom of page