top of page

בכל גודל, עם כל נייר - מעטפות ממותגות


עיצוב מעטפות ממותגות

השנה היא 2021, ואת מרבית המכתבים שלכם אתם שולחים באמצעות תיבת הדואר האלקטרוני. עם זאת, מה קורה כשאתם רוצים לשלוח קבלה ללקוח, דיוור ישיר עם טיוטת הסכם ליזם חשוב או הצעה רשמית למכרז גדול? אתם זקוקים למעטפה. תתפלאו או שלא, אך הרושם שלכם על הנמען מתחיל במעטפה אליה אתם מכניסים את המכתב שלכם.


אנחנו ב"אופסט קולור", שמחים להציע לכם שירות עיצוב מעטפות ממותגות בעיצוב אישי! תהליך עיצובן והפקתן מאופיין בגמישות מלאה ובהתאמה אליכם:

  • עיצוב גרפי בהתאמה אישית

  • הדפסה צבעונית/שחור לבן, לבחירתכם

  • הדפסת מעטפות בכל סוגי הנייר

  • ניתן להדפיס מעטפות בכל הגדלים!


את מי צריכות לעניין מעטפות ממותגות?

כל עוד אתם מגדירים את עצמכם כ"עסק", מעטפות ממותגות אמורות לעניין גם אתכם. טכנית, אתם יכולים לשלוח ללקוחות, ספקים או עמיתים עסקיים מכתבים במעטפות רגילות/חלקות. עם זאת, יש לכם אפשרות ליצור רושם עוצמתי עם מעטפות ממותגות. כמו כן, המיתוג והעיצוב האישיים על המעטפות, חוסכים מכם את ציון פרטיכם (פרטי השולח) עם כל מכתב שאתם שולחים.


ועכשיו, עשו עם עצמכם ניסוי קטן: הוציאו מהמגירה או מהקלסרים שלכם את חמשת המכתבים האחרונים שקיבלתם בדואר. אנחנו מנחשים כי כל המכתבים הגיעו בתוך מעטפות ממותגות בלוגו, סלוגן ובצבעים המזוהים עם העסק הרלוונטי.


בכדי שייקחו אתכם ברצינות, אתם צריכים לקחת את עצמכם ברצינות! תהליך המיתוג אמנם אינו מתחיל ונגמר במעטפות ממותגות, אך הוא כולל גם את עיצוב המעטפות בסמלי העסק שלכם. היכנסו אל המגרש של הגדולים, ושקפו את עוצמתכם, יציבותכם ומעמדכם באמצעות מעטפות בעיצוב אישי.


"זו רק מעטפה. מוציאים מתוכה את המכתב וזורקים אותה לפח..."

יהיו אלו שיטענו כי עיצוב מעטפות ממותגות מיותר - הרי המעטפה מגיעה מהר מדי לפח, ועל כן אין לה כל חשיבות. אז נכון, מרבית האנשים המקבלים מכתבים בדואר, פותחים את המעטפה, מוציאים מתוכה את המכתב וזורקים אותה לפח. עם זאת, אל תמעיטו בחשיבותו של המפגש (קצר ככל שיהיה) בין הנמען ובין המעטפה המעוצבת. לפני ובמעמד פתיחת מעטפה ממותגת, הנמען עובר איתה "מסע" שמשפיע על תחושותיו ורגשותיו כלפי השולח. בעוד מעטפה ממותגת יכולה לעורר רגשות חיוביים ורושם טוב ("וואו, הם נראים לי רציניים"), מעטפה חלקה ניטרלית ותרומתה, אפסית.


"ישנה אפשרות להדפיס מעטפות עם חלון שקוף?"

בהחלט! כידוע, בתי עסק רבים מדפיסים מכתבים הכוללים כבר את שם הנמען וכתובתו. כך, אין להם צורך לכתוב על המעטפה את פרטיו, מה שמייעל מאד את תהליך שליחת המכתבים. במידה ויש לכם צורך במעטפות עם חלון שקוף – בכל גודל ומכל סוג נייר, נוכל לעצב, להדפיס ולספק לכם אותן.


לפרטים נוספים אודות עיצוב מעטפות ממותגות, השאירו לנו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם! כמו כן, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת ונשמח לסייע לכם – 03-9343363


אולי יעניין אתכם גם: שיקים ממותגים





Comments


bottom of page