top of page

צ'קים מודפסים בנק דיסקונט


צ'קים מודפסים בנק דיסקונט - הזמנת פנקסי צ'קים של דיסקונט

הדפסת צ'קים צריכה להתבצע בבית עסק בטוח ואמין, שכן מדובר על נושא רגיש במיוחד. כמו כן, יש לבחור במקום שיכול להדפיס צ'קים בהתאם לתוכנות שונות של הנהלת חשבונות, לרבות הדפסה של פנקסי צ'קים ידניים לעסקים.

חשוב מאוד לבחור בחברה שמקפידה להשתמש בכל ההגנות הנחוצות, שכן זיופים עלולים לפגוע קשות בלקוחות שמשתמשים בצ'קים. בין ההגנות החשובות בהן יש להשתמש יש לציין: רקע UV שמונע גירוד ומחיקה, צבעים ביטחוניים, פסי הגנה ושימוש בנייר בטחוני בלבד.

מעבר לזאת, חשוב לבחור בחברה שמספקת שירות מהיר ואישי ודואגת לכך שכל הזמנת פנקסי צ'קים של דיסקונט תתואם ותקבל את האישורים הדרושים. ארגון מידע שמתבצע באופן יעיל ונשלח לסניף באמצעות שימוש בתוכנה חכמה ושליחת הצ'קים הישר אל המשרד, מזרזים את התהליך. מהירות העבודה חשובה ביותר משום שהלקוחות אינם מעוניינים להימצא במצב של מחסור בצ'קים והם זקוקים להם באופן שוטף.

מיתוג צ'קים – מדוע כדאי לעשות זאת?

חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בהדפסת צ'קים תוכל להציע גם שירותי עיצוב וגרפיקה מתאימים. צ'קים מעוצבים שנושאים את הלוגו של בית העסק ומודפסים בהתאם לכל הכללים, יוכלו לתרום לחברה בצורה משמעותית. האפשרות למתג את הצ'קים ממש כמו שממתגים לוחות שנה או ניירת מסוג אחר, מסייעת לחברה להיכנס לתת מודע של לקוחותיה ופעמים רבות נראה שההשקעה משתלמת.

מדפיסים צ'קים באופן בטוח לגמרי

כפי שצוין - הדפסת צ'קים צריכה להתבצע באופן איכותי ומאובטח, לכן, רק חברות שמורשות לכך יכולות לבצע את העבודה. החברה שלנו – אופסט קולור הינה חברה וותיקה בשוק הישראלי. החברה מתמחה בהדפסה של צ'קים ומתאימה את ההדפסות לכל התוכנות הקיימות. במידה שאתם מעוניינים להדפיס צ'קים, תוכלו לפנות אלינו ולהיות בטוחים שנבצע את העבודה בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

אנו מדפיסים צ'קים בטוחים עבור מגוון לקוחות, וביניהם לקוחות של בנק דיסקונט. אנו מקפידים להשתמש בכל ההגנות תוך כדי הקפדה על מחירים משתלמים. בין מגוון אמצעי ההגנה שלנו אנו משתמשים בהטבעות הולוגרמה יפות, רקע UV נגד גירודים ומחיקות ופסי הגנה. כמו כן, אנו משתמשים אך ורק בנייר בטחוני. בית הדפוס שלנו מבצע את עבודתו בהתאם לתקן 501 לאבטחת נתונים.

אופסט קולור - שירות מקצועי, אמין ומהיר

הדפסת צ'קים היא עסק רציני ולכן חשוב מאוד לפנות אל בית דפוס מקצועי, אמין ומיומן שבקיא בכל התקנים והחוקים שמכתיבים את אופן הדפסת הצ'קים. אצלנו באופסט קולור, תקבלו שירות מקצועי, אישי ומהיר שיאפשר לכם להתנהל בצורה נוחה ופשוטה. מכונות הדפוס החדישות שלנו מדפיסות באופן מדויק וקפדני ואנו יכולים לספק כמויות גדולות של צ'קים תוך זמן קצר. כמו כן, נהנים לקוחותינו משירותי גרפיקה מתקדמים שהופכים את הצ'קים למרשימים במיוחד.

אתם מוזמנים ליצור קשר בנושא הזמנת פנקסי צ'קים של דיסקונט ולקבל מאתנו שירות מקצועי, מדויק ואמין.


bottom of page