top of page

איך לנצל את הדיוור הישיר לטובת העסק שלכם?


רק עד לפני כמה שנים, העברת מידע לקהל לקוחותיכם הייתה מותנית בחיוג אליהם או בשליחת מכתב בדואר. וכיום? הודות למערכות של דיוור ישיר אלקטרוני, אתם יכולים להפיץ מסרים אונליין בתפוצה רחבה! מרבית העסקים עושים שימוש בכלי הנפלא הזה, באמצעותו ניתן לספק מידע, להעניק שירות, להגדיל מכירות ולשמר לקוחות.


כל הודעה שאתם שולחים חייבת לכלול את הדבר הבא

אנו מנחשים כי גם אתם מקבלים אל תיבת המייל הפרטית שלכם הודעות של דיוור ישיר. לצד ההודעות שאתם שמחים לקבל, ישנן כאלו שלא תורמות לכם בדבר. ומדוע אנו מציינים זאת? בכדי לחדד בפניכם את חשיבותו של הערך! מבלי שישנו ערך אמיתי בהודעה שאתם שולחים, אין כל תכלית לשליחתה. הערך יכול להיות הודעה על מבצע או על שירות חדש, עדכון באשר לשעות פעילות חדשות או הזמנה לצפייה בסרטון הדרכה.


אז למה שתרצו להשתמש במערכת דיוור ישיר? לפניכם, דוגמאות לשימושים נפוצים ויתרונות בולטים:

  • שליחת הודעה בשניות למספר בלתי מוגבל של תיבות דואר – רק עד לפני כמה שנים, המחשבה על האפשרות הזו הייתה בגדר פנטזיה. וכיום? הטכנולוגיה מאפשרת זאת ואין סיבה שלא תיהנו ממנה: מערכות של דיוור ישיר מאפשרות לכם לתקשר בו זמנית עם כל לקוחותיכם – עשרות, מאות, אלפים או עשרות אלפים!

  • פרסום בעלות נוחה – משלוח של דיוור ישיר יכול (וצריך!) לשרת אתכם גם למטרות פרסום ושיווק. באפשרותכם לשלוח הצעות למבצעים אטרקטיביים, להציג בפני לקוחות מוצרים חדשים שקיבלתם זה עתה, לעניין אותם בערכות התנסות והרשימה עוד ארוכה. ההודעה הפרסומית מגיעה אל קהל יעד חם (לקוח שלכם / אדם שביקש לקבל מכם עדכונים), כך שפוטנציאל המכירה, גבוה. עלות הפרסום? נמוכה!

  • דיוור ישיר וירוק – "לו כל אחד היה עושה מעט למען כדור הארץ..." – כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המשפט הזה? עם שימוש במערכת דיוור ישיר אלקטרוני, אתם הופכים אזרחי כדור אקטיביים! מערכות אלקטרוניות חוסכות את השימוש בנייר, מה שהופך אותן בהכרח ירוקות וידידותיות יותר לסביבה.

באותו נושא: שוברי תשלום


רגע לפני שאתם עושים שימוש בדיוור ישיר – מה חשוב לדעת?

לא יכולים לחכות להשתמש במערכת דיוור ישיר? אנו שמחים לשתף אתכם ב-2 דברים עיקריים שעליכם להבטיח עם כל הודעה שאתם שולחים:

  • מי אתם? – עליכם לציין את פרטיכם בגוף ההודעה שאתם שולחים, לרבות שם ולוגו בית העסק, כתובת האתר שלכם וכן הלאה.

  • איך יוצאים מהמאגר? – בתרחיש האידיאלי, כל הנמנעים ישמחו לקבל את ההודעות שלכם. בפועל זה לא ממש ריאלי, ותמיד יהיו אלו שיבקשו לצאת מהמאגר. בכל הודעה שאתם שולחים, חייבת להיכלל האופציה "הסר אותי מרשימת התפוצה".


לא רק מערכת הדיוור הישיר מעניקה לכם ערך, אלא גם אנחנו ב"אופסט קולור" עם הדפסת שיקים ממותגים לבית העסק שלכם! לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 09-9343363


bottom of page