top of page

הזמנת צ'קים מודפסים בקלות ובמהירות!


הזמנת צ'קים מודפסים
הזמנת צ'קים מודפסים בקלות ובמהירות!

האם העליתם על דעתכם כי הזמנת צ'קים מודפסים תתרום לחיזוק הקשרים העסקיים שלכם? כידוע, ישנן צורות תשלום דיגיטליות שאמנם מאפשרות העברת כספים במהירות, אך יש להן חיסרון: אין בהן כל ממד אישי. העברת תשלום באמצעות צ'ק לעומת זאת, מקדשת את המפגש האישי והפיסי. דווקא כיום, כשמרבית מערכות היחסים (עם עמיתים למקצוע, לקוחות, ספקים ואפילו עובדים) מתוחזקות באמצעות ערוצים דיגיטליים, ראוי "שתחבקו" את ההזדמנות שמעניקים לכם הצ'קים. התשלום – כך או כך יועבר לנמען. הדרך? יכולה וצריכה להיות נעימה, מקרבת, מכבדת ואישית יותר.


אנחנו ב"אופסט קולור" מזמינים אתכם ליהנות מהדפסת צ'קים מעוצבים בסמלי העסק שלכם!

  • ייצור הצ'קים מתבצע תחת קורת גג אחת – בחברה אחת וללא "מתווכים"

  • הצ'קים מודפסים בסטנדרט אבטחה גבוה במטרה למנוע זיופים

  • ממשק הזמנה ידידותי ואספקה מהירה עד לפתח המשרד!

  • אפשרויות עיצוב מגוונות לבחירתכם: עיצוב "קלאסי" בסיסי / הטבעת הולוגרמה

  • תשלום באמצעות צ'ק המעוצב בסמלי העסק תורם לכם שיווקית ומיתוגית


"צ'קים? זו צורת תשלום מסובכת ומתישה"

כידוע, כל בעל עסק יכול לשלם משכורות לעובדיו ותשלומים לספקים באמצעות העברות בנקאיות, כרטיסי אשראי ואפילו באפליקציות תשלום. ומה לגבי תשלום באמצעות צ'קים? ישנם בעלי עסקים שעדיין תופשים אותם כמיושנים, מסובכים ולא ידידותיים. תשכחו מכל מה שהכרתם וידעתם על הצ'קים!


כפי שגם אתם יודעים, שנים רבות הפקדת הצ'ק - אל מול בנקאי או בעמדת שירות עצמי, הייתה מותנית בהגעה פיסית אל הבנק. מסיבה זו, רבים לא התלהבו (בלשון המעטה) לקבל את שכרם בצורת תשלום זו. ומה קורה כיום? האדם שמקבל מכם את הצ'ק החתום, יכול להפקיד אותו ישירות מהמכשיר החכם שלו – ללא המתנות, ללא תורים ובטח שללא הגעה אל סניף הבנק.


הודות לאפליקציות של הבנקים, תהליך הפקדת הצ'ק התקצר משמעותית. ברגע בו אתם חותמים על הצ'ק ומוסרים אותו לנמען, הוא יכול להפקיד את הצ'ק ללא עיכובים, דחיות או טרטורים מיותרים. הזמנת צ'קים מודפסים – טובה לכם וטובה למקבל התשלום מכם!


"השתכנעתי! תוך כמה זמן אוכל לקבל את הצ'קים המעוצבים?"

גם אתם הייתם בטוחים כי הזמנת צ'קים מודפסים לוקחת זמן ותאלץ אתכם להתעכב עם התשלומים? אנחנו נשמח להוכיח לכם אחרת! מאחר ומדובר על הדפסת צ'קים בעיצוב אישי, רבים מאמינים כי מדובר על הליך מורכב וארוך. בפועל, הזמנת ה'צקים המודפסים קלה, מהירה ופשוטה! איך זה עובד?

  • השאירו לנו פנייה ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

  • מלאו את פרטי העסק, בחרו כמות ועצבו את הצ'ק החדש שלכם!

  • אנו נטפל בקבלת אישור ישיר מסניף הבנק אליו אתם משויכים

  • אספקת הצ'קים המודפסים – עד לפתח המשרד שלכם


מתלבטים איך לעצב את הצ'ק שלכם? לא בטוחים כמה צ'קים להזמין? נשמח להשיב לכם על כל שאלה! לפרטים נוספים, התקשרו – 03-9343363






bottom of page