top of page

הדפסת צ'קים לחברות – כמה צ'קים להזמין?


הדפסת צ'קים לחברות
הדפסת צ'קים לחברות - כמה צ'קים להזמין?

אפשרות אחת העומדת לרשותכם היא לחתום על צ'ק גנרי, אפרורי ונטול עיצוב. אפשרות אחרת היא לחתום על צ'ק מעוצב וייחודי שיבליט אתכם ויעניק לכם בידול. אז על איזה צ'ק אתם תרצו לחתום? אנחנו ב"אופסט קולור", מזמינים אתכם ליהנות משירות של הדפסת צ'קים לחברות!


הודות לממשק הידידותי שלנו, גם אתם יכולים לבצע הזמנה של צ'קים מעוצבים בכמה קליקים! עם קבלת הפנייה שלכם אלינו, נשלח לכם הצעת מחיר ועם אישורה – תוכלו להתחיל לעצב את הצ'קים לבית העסק שלכם. בפירוט ההזמנה, יהיה עליכם למלא פרטים כלליים, וגם לציין בפנינו את כמות הצ'קים הדרושה לכם. השאלה המתבקשת שעולה היא כמה צ'קים כדאי להזמין? התחשבו בפרמטרים הבאים:

  • לטובת הערכה כללית, בדקו על כמה צ'קים חתמתם בשנה האחרונה

  • האם אתם משלמים רק בצ'קים, או מבצעים העברות תשלום גם באמצעים אחרים?

  • טיפ הזהב: הזמינו תמיד כמות גדולה יותר של צ'קים מזו שאתם צריכים לכאורה


"חתמתי בשנה האחרונה על 150 צ'קים. כמה צ'קים מודפסים כדאי לי להזמין?"

שאלה מצוינת! הנטייה הטבעית היא להזמין כמות מדויקת של צ'קים (בהתאם להערכות שמבצעים). כך לדוגמא: עסקים שחותמים על 150 צ'קים לערך בכל חודש/שנה, יבצעו הזמנה לכמות זו. ועל מה אנחנו ממליצים? במידה ואתם מבצעים הזמנה של הדפסת צ'קים לחברות, הזמינו אקסטרה צ'קים – מכל הסיבות:

  • באופן טבעי, לעתים כותבים לא נכון את הסכום, שם הנמען או התאריך. במקרה שכזה, תיאלצו לכתוב צ'ק נוסף כך שאתם כבר זקוקים לכמות גדולה יותר של צ'קים.

  • אתם בוחרים לפצל תשלום אחד לשני צ'קים או יותר? אתם צריכים שיהיו לכם יותר צ'קים.

  • ישנו ספק שאתם מעבירים לו את התשלום באפליקציה, אך הגעתם לתקרת ההעברות החודשית האפשרית? תוכלו לשלם לו בצ'ק מעוצב בסמלי בית העסק, ולשם כך אתם זקוקים לצ'קים נוספים.

  • והכי חשוב: התקווה היא שהעסק שלכם יגדל ויצמח. ככל שהוא יגדל, כך סביר כי תעסיקו יותר עובדים (ובהתאם תשלמו גם יותר משכורות), וגם תשלמו ליותר ספקי ציוד ונותני שירותים. בשורה התחתונה: כדאי תמיד שתהיה לכם כמות גדולה של צ'קים, כך שלא תצטרכו לחשוב פעמיים האם אתם יכולים לחתום על צ'ק או לא.


"היקף העבודה שלי קטן בעקבות הקורונה. להתחשב בנתון הזה עם הזמנת הצ'קים?"

צ'קים אינם "פגי תוקף", כך שגם אם תזמינו כמות גדולה של צ'קים מודפסים, תוכלו לחתום עליהם ולהעביר אותם הלאה גם חודשים אחרי אספקתם אליכם. ובכל מקרה, פתוחות בפניכם 2 אפשרויות:

  • הזמנת כמות קטנה של צ'קים מודפסים וחידוש ההזמנה במידת הצורך

  • הדפסת צ'קים לחברות בכמות גדולה מראש. המוטיבציה: לחסוך את ההתעסקות בחידוש ההזמנה


לפרטים נוספים אודות הדפסת צ'קים לחברות עם "אופסט קולור" והתייעצות לגבי כמות הצ'קים המומלצת לעסק, התקשרו כבר עכשיו! - 03-9343363







bottom of page