top of page

צ‘קים מודפסים בנק ישראל


צ‘קים מודפסים בנק ישראל

כבעלי עסקים אנו עושים שימוש קבוע ויומיומי בפנקסי הצ‘קים. אנו מוציאים צ‘קים לספקים, לאנשי מקצוע איתם אנו עובדים, לעובדים שלנו ועוד. מדובר בכמות שהיא מעבר לסטנדרט. לכן, פעמים רבות אנו זקוקים להדפסת פנקסי צ‘קים מהיום למחר. כאן ועכשיו.

אז אם גם אתם מחפשים דרך לשדרג את הפעילות העסקית שלכם ולהנות משירות יעיל, מאובטח ובטוח הכולל צ‘קים מודפסים המאושר על ידי בנק ישראל, הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברת אופסט קולור מדפיסה צ‘קים עסקיים הנחשבים לפנקסים הבטיחותיים ביותר בישראל בהתאמה לכל התוכנות בגודל A4 ועל פי התקנות של תו תקן 501 החדש.


שילוב בין נייר בטיחותי, צבעים בטחוניים, טכנטלוגיית UV לייזר נגד מחיק והטבעת הולוגרמה הופכים את הפנקסים שלנו למאובטחים בישראל.

צ‘קים מודפסים בנק ישראל - איך זה עובד?

לאחר ביצוע הזמנה מול השירות שלנו אנו נדאג לבצע תיאום מלא מול סניף הבנק שלכם ולקבל את האישורים המתאימים כדי להוציא את הצ‘קים שלכם לתהליך הדפסה. לחברתנו מחלקת שירות לקוחות יעודית שתפקידה לטפל בכל המידע אשר דרוש לסניף הבנק בכדי שתוכלו לקבל את פנקסי הצ‘קים כמה שיותר מהר.


כל המידע עובר באמצעות תוכנה מאובטחת ייחודית הכוללת את סדרת המגנוט כולל פס מגנטי, מה שבעצם מזרז את התהליך ומאפשר לנו לייצר את הצ‘קים עבורכם ולשלוח אותם ישירות למשרד שלכם.

מדוע להדפיס צ‘קים דרך חברה חיצונית?

ובכן, הסיבה המרכזית שכדאי להעביר את שירות הדפסת הצ‘קים לחברה חיצונית היא המחיר שאתם משלמים על השירות הכל כך בסיסי הזה. המחיר שלנו נמוך משמעותית מהמחיר שהבנק גובה עבור הדפסת פנקסי הצ‘קים. לכן, אם אתם עושים שימוש תדיר בפנקסי צ‘קים, סביר להניח ששירות זה יחסוך לכם לא מעט כסף בחישוב שנתי.


בנוסף, אין צורך להגיע יותר לבנק בכדי לאסוף את פנקסי הצ‘קים. אנו דואגים לשלוח את הפנקסים ישירות אל בית העסק שלכם.

בנוסף, אם משווים את תהליך הדפסת הצ‘קים אשר נעשה ישירות דרך הבנק אלינו, מגלים כי זמני הייצור וההדפסה קצרים משמעותית והפנקסים יגיעו אליכם הרבה יותר מהר. במקרים מסוימים ניתן לבצע הכנה גרפית ועיצוב רקע על בסיס מים הכולל את לוגו החברה ואף מותאם לצבעי המיתוג שלה.

חברתנו עובדת מול הבנקים המובילים בישראל: מזרחי טפחות, לאומי, פועלים, דיסקונט, אוצר החייל, פעול אגודת ישראל, הבנק הבינלאומי הראשון, אוצר החייל, בנק ירושלים ומסד. לפרטים נוספים אודות הדפסת פנקסי צ‘קים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 03-9343363 ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי ובטוח.


bottom of page