top of page

הדפסת שוברי גבייה


הדפסת שוברי גבייה

היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות, המבינות את היתרונות של הדפסת שוברי גבייה. אם בעבר רק אוניברסיטאות ומכללות הקפידו על הדפסת שוברי הגבייה שלהן, הרי שהיום ניתן למצוא לא מעט ארגונים, חברות ובתי עסק, המעדיפים לשלוח ללקוחות שלהם שוברי גבייה מעוצבים, המכילים את הלוגו שלהם ואת צבעי המיתוג המייצגים אותם. זוהי דרך מעולה להציג את רמת הרצינות של החברה, לחזק את המיתוג שלה וכמובן להעביר מסר ברור ללקוחות ולספקים לגבי רמת המסירות, האמינות והרצינות של החברה. אנו בחברת אופסט קולור נשמח לספק לכם שירות מקצועי ואדיב של הדפסת שוברי גבייה. אנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום ומספקים יחס אישי לכל לקוח.


מהי החשיבות של הדפסת שוברי גבייה?

יש להבין כי ישנו הבדל עצום בין הדפסת שוברי גבייה המותאמים באופן אישי לעסק שלכם, לבין שליחת הודעת חיוב סטנדרטית ללקוחות החברה. שוברי גבייה מעוצבים מכילים את הלוגו של החברה שלכם והם מגיעים בצבעים שונים ובעיצובים מיוחדים. מדובר למעשה על דרך נוספת לחזק את המיתוג של העסק ולהעצים את הייחודיות שלו בשוק התחרותי של היום. יש לזכור כי רוב הארגונים ורוב החברות מסתפקים בבקשת תשלום סטנדרטית, שאינה מייחדת את העסק שלהם. אך בית עסק שיבחר לשלוח ללקוחות שלו שובר גבייה מעוצב וממותג, יזכה ללא ספק לתשומת לב מיוחד. הלוגו והעיצוב של שוברי הגבייה ימשכו את תשומת ליבו של הלקוח ויגרמו לו לחזק את הקשר בין בית העסק למיתוג שלו. חשוב כמובן להיעזר בשירותיו של בית דפוס מקצועי ואמין, שיקפיד להדפיס את שוברי הגבייה במדפסת לייזר משוכללת ובשיטה חדשנית.


הדפסת שוברי גבייה – מה מעולם לא סיפרו לכם על התהליך?

יש לזכור כי שובר גבייה איכותי הינו שובר גבייה המאפשר תלישה קלה ופשוטה של התלוש שנשאר אצל הלקוח לבין החלק שחוזר לחברה שלכם, לצורך בקרה. ישנם לא מעט שוברי גבייה המודפסים בצורה פחות איכותית ומכילים קו תלישה שאינו מאפשר תלישה קלה ומהירה. כמו כן, שוברי הגבייה אמורים להכיל פס מגנטי, המאפשר לייחד את השובר ולקשר אותו לבעל החוב. כמובן שחשוב לוודא כי שובר התשלום עומד בכל התקנים ובכל ההנחיות של משרד התמ"ת, משרד החינוך או כל גורם משמעותי אחר המשפיע על העסק שלכם. החוכמה היא כמובן לעבוד אך ורק עם חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את התלושים הנוחים והפונקציונליים ביותר.


אנו בחברת אופסט קולור נשמח לספק לכם שירות אמין ומקצועי של הדפסת שוברי גבייה. אנו מספקים לכל בית עסק שוברים מעוצבים וממותגים בהתאם לצרכים שלו, ללא שום צורך ברכישה של מדפסת מיוחדת או ציוד מיוחד. שוברי הגבייה שלנו מכילים פס מגנטי וקו תלישה מושלם, המבטיח פונקציונליות ונוחות שימוש מרבית. לפרטים והזמנות, צרו קשר.









bottom of page