top of page

הדפסת צ'קים בבית דפוס – מהלך אסטרטגי-תדמיתי מבריק!



הדפסת צ'קים בבית דפוס

נתחיל בעובדה לא ממש מפתיעה: ערכו של הכסף שתשלמו עם צ'ק רגיל או עם צ'ק מעוצב - יישאר זהה. ובכל זאת, עסקים קטנים וארגונים גדולים, בוחרים להשקיע עם הדפסת צ'קים בבית דפוס. באמצעות הצ'קים המעוצבים, משלמים את משכורות העובדים ואת שכר העבודה של הספקים השונים.


רגע לפני שגם אתם מזמינים עוד פנקסי צ'קים מהבנק, חכו. גם אתם יכולים להזמין צ'קים ממותגים בסמלי וצבעי העסק שלכם! מדוע גם לכם כדאי לשדרג את הצ'קים בהם אתם עושים שימוש בימים אלו? הנה התשובה:


אתם ממתגים מחברות, כוסות ועטים? הגיע תורם של הצ'קים!

אתם רוצים להצטייר בעייני העובדים/הספקים המקבלים מכם את הצ'ק כרציניים, יציבים ואמינים. כל עוד אתם בוחרים לבצע העברות תשלום באמצעות צ'קים, הרי שפתוחות בפניכם 2 אפשרויות:

  • הזמנת פנקסי צ'קים מהבנקים – צ'ק בעיצוב סטנדרטי ללא כל ייחוד או בידול

  • הדפסת צ'קים בבית דפוס – צ'ק בעיצוב אישי


אז נכון, זהו רק "נייר" שלאחר הזנת פרטיו באפליקציית הבנק, אין בו עוד שימוש. עם זאת, עיצוב הצ'קים מסתמן כמהלך אסטרטגי-תדמיתי מבריק! כידוע, עסקים רבים בוחרים למתג על שלל פריטים את סמלי העסק: ספלים, מחברות, לוחות שנה, עטים, דיסק און קי, שעוני שולחן ועוד. גם לכם ברור כי את סמלי העסק אתם צריכים להפיץ ולהטמיע כמה שרק ניתן, כאשר אף פעם אין "יותר מדי".


בעוד הצ'קים "הרגילים" לא יוצרים כל אפקט במעמד מסירת הצ'ק, הצ'קים המעוצבים בסמלי העסק תורמים רבות למיתוג ולדרך בה מתרשמים מכם. הצ'ק המעוצב מתקשר עם עוצמה, יציבות, אמינות ויוקרה.


אתם מכבדים את עצמכם ואת האנשים מולם אתם עובדים

איך אתם הייתם רוצים לקבל את התשלום בעבור עבודתכם? סביר כי הייתם מתרשמים יותר מצ'ק מעוצב וממותג, שהופך את תהליך קבלת התשלום לנעים, מחויך וחיובי יותר. זכרו כי מדובר בסך הכל על צ'ק מעוצב (מה שחשוב בעיקר הוא הסכום המצוין על הצ'ק, זוכרים?), אך הוא משפיע על החוויה הכללית – שלכם כגורם המשלם, ובעיקר של האדם/חברה המקבלים מכם את התשלום.


הרגע בו אתם מודים לספק על עבודתו, לוחצים את ידו ומוסרים לו צ'ק, הוא רגע משמעותי בבנייה ושימור מערכת היחסים העסקית ביניכם. האנשים שמקבלים מכם את התשלום רוצים להרגיש כי אתם מכבדים ומעריכים אותם ואת עבודתם. כשאתם משקיעים בצ'ק מעוצב, אתם משקיעים גם בתהליך העברת התשלום, וכך גם באנשים מולם אתם עובדים.


הדפסת צ'קים בבית דפוס – הזמינו כבר עכשיו!

גם אתם רוצים לשלם את המשכורות הבאות עם צ'ק מעוצבים? ככה זה עובד:

  • השאירו לנו את פרטיכם, לרבות מספר פנקסי הצ'קים הדרוש לכם

  • אנו נשלח לכם בחזרה הצעת מחיר מפורטת

  • לאחר קבלת האישור מהבנק, נעבוד במרץ על ההזמנה שלכם

  • לפרטים נוספים, התקשרו – 03-9343363





bottom of page