top of page

קווים לדמותו של נייר מכתבים חכם


קווים לדמותו של נייר מכתבים חכם

כשאנחנו אומרים ״נייר משמשים חכם״ - למה הכוונה? מה זה בעצם נייר לטרלופ? ומדוע כדאי להכיר את המוצר הזה, שיכול לסייע לכם מאד לניהול בית העסק? מי שרוצה לדעת יותר, כדאי שידע כי נייר זה, נועד עבור הדפסת חשבוניות, עלונים, קבלות, זימוני תורים, תלושי משכורת, פוליסות ביטוח ועוד, בזמן שהוא משמש את מרבית בעלי העסקים והחברות.

אם אתם בעלי עסקים קטנים או גדולים, כדאי שתדעו כי מדובר בנייר איכותי, אך גם כזה שמחירם זול יחסית, ביחס לשאר סוגים. באמצעות לטרופ, אפשר להדפיס חשבוניות, קבלות, עלונים, תלושי שכר פוליסות ביטוח ועוד.

היתרון החשוב והעיקרי בנייר זה, מתבטא בהדפסת להדפיס תכנים ומכתבים על גבי הנייר, ולאחר מכן קיפול וייצור קל של מעטפה שכוללת גם את המידע הכתוב, וגם מעטפית אותה שולחים בדואר.

בכך, בעת ההדפסה ולאחריה, אין צורך לקפל, או לרשום את פרטי הנמען על המעטפות: וזאת משום פרטי הקשר של הלקוח, מודפסים בחלקו העליון של הדף על ידי המומחים שלנו.

אז כיצד מדפיסים נייר לטרלופ ?

ניירות אלה נועדו להדפסה והן בדרך כלל בגודל A4 המוכר, אותו מדפיסים באמצעות מדפסת לייזר. לטרלופ, הפך נפוץ בשל מחירו הנמוך, בזמן שהוא מתאים למגוון שימושים ומטרות.

מוצרים העשויים מנייר זה, הן מעטפות (כמו כאלה שמכילות הודעת חיוב המקופלת למעטפה). עם הנייר ניתן לדוור לקוחות בקלות, הוא מתאים עבור הדפסת חשבונות חשמל ומים, בזמן שרבות החברות וארגוני התקשורת המזמינים מעטפות ומסמכים מסוג זה.

חוץ מנייר מכתבים חכם - כדאי גם לבדוק:

האם נייר לטרלופ מתאים עבור דיוור ישיר?

חשוב לדעת כי מרבית הארגונים והחברות הגדולות: משתמשים בחומר זה עבור דיוור ישיר ללקוחות. באמצעות הנייד שמודפס בקלות ובמהירות, אפשר לייצר מעטפה סגורה שמכילה הודעת חיוב, תשלום, חשבונות ועוד. בכך אפשר למצוא מעטפות שמשמות ארגונים גדולים כמו: חברות התקשרות, חברות החשמל, בזק וכדומה.

בכך, ניתן ליהנות מנייר שאינו יקר, מהדפסות מהירות המתקיימות על ידי המומחים שלנו, כמו גם מחסכון בעלויות וזאת משום שהנייר משמש גם עבור מעטפה וגם שליחת התוכן על גבי הנייר עצמו.

נייר מכתבים חכם כזה, המכיל בדף אחד גם את המלל וגם את המעטפה, מקנה מספר יתרונות חשובים, כגון:

חסכון בעלויות - באמצעות נייר שמשמש עבור כמה צרכים, ניתן להדפיס כל תוכן בזול, ולשלוח בקלות מכתבים ודיוור ללקוח.

שמירה על הסביבה - באמצעות שימוש בנייר החוסך בהדפסות, אפשר לשמור על הסביבה ולהקטין את כריתת העצים.

מיתוג נכון - חברות המשתמשות בנייר כזה, גם ממתגות את המוצר או השירות על ידי הדפסה של הלוגו והצבעים של החברה על המעטפות והתכנים. חברות אלה, ימתגו עצמן בצורה טובה יותר. בכך לדוגמה: בכל פעם שתתקבל מעטפה בגווני של לוגו החברה, ידע קהל הצרכנים כי מדובר במותג ספציפי.

לסיכום, נייר לטרלופ מתאים עבור עסקים קטנים, חברות וארגונים, אשר שולחים דואר אל לקוחות. הנייר מתאים עבור חשבוניות, קבלות, הודעות, שוברי הנחה, זימוני תורים וכדומה. בכך, על ידי קיפול הנייר ושליחת מעטפה בדואר - ניתן לחסוך זמן, כסף ונזקים לסביבה.


Comments


bottom of page