top of page

צ'קים מודפסים בנק איגוד


צ'קים מודפסים בנק איגוד

לצד הפופולריות הרבה של כרטיסי האשראי - הצלחה שדחקה את הצ'קים והמזומן לצד, עדיין נמצאים המזומן והצ'קים בשימוש רב. כאשר מדובר על צ'קים ניתן לראות שמיליונים מהם מועברים מיד ליד מדי שנה ושסכום הצ'קים הכולל שמועבר בכל שנה עומד על עשרות מיליארדי שקלים.

לצ'קים יש הרבה יתרונות שגורמים לאנשים להשתמש בהם, בין היתרונות השונים ניתן לציין את האפשרות לדחות את התשלומים למועד נוח יותר ולשמור על המצב הכלכלי. כמו כן, ניתן לבטל צ'ק על ידי מתן הוראת ביטול במקרה שהוא עוד לא נפרע.

סיכונים של שימוש בצ'קים

לצד היתרונות של שימוש בצ'קים, הם עלולים גם לסכן את המשתמשים. גניבות, זיופים והעתקות של צ'קים הם חלק בלתי נפרד מהסכנות שאורבות לצ'קים בחוץ. זיוף צ'קים או כל מעשה מרמה אחר עשויים להוביל לעוגמת נפש רבה ולהפסדים כספיים משמעותיים. כדי להפחית את הסיכונים שאורבים לצ'קים חשוב לוודא שהם מודפסים בצורה מאובטחת. שימוש בשירותי הדפסת צ'קים לעסקים היא דרך טובה לוודא שלא יהיו טעויות או ניצול מכל סוג.

הדפסת צ'קים בצורה מאובטחת ואיך מיתוג צ'קים משפר את רמת האבטחה?

מסתבר שצ'קים מעוצבים אינם רק נאים לעין, אלא גם מסייעים למשתמשים לשמור על הבטיחות. כמובן שלא ניתן להדפיס את הצ'קים בכל צורה שהיא ויש להקפיד שהדפסת פנקסי צ'קים מעוצבים תתבצע בהתאם להגבלות, אך כן ניתן להדפיס אותם באופן שישתלב היטב עם הסמל או הלוגו של העסק.

באמצעות הוספת הפרטים של העסק, שיכולים להיות למשל בנק מסוים, ניתן להפוך את הצ'ק למרשים ואסתטי, לפרסם את העסק ולשלבו עם אמצעי אבטחה שימנעו בין היתר זיופים והעתקות. אמצעי אבטחה יכולים להיות למשל: רקע UV שמונע גירוד ומחיקות, פסי הגנה מגנטיים ואמצעי הגנה נוספים, כאשר העיצוב הייחודי מהווה בעצמו אמצעי אבטחה.

חברה מקצועית שמתמחה בהדפסת צ'קים בטיחותיים ומעוצבים

ניתן למצוא מגוון חברות שעוסקות בהדפסת צ'קים, אך מכיוון שמדובר על נושא כל כך מהותי, יש לבחון את החברות בצורה קפדנית ביותר.

חברה שמקפידה להדפיס צ'קים באופן איכותי ומדויק תוך כדי שימוש בצבעים ייחודיים שמונעים זיופים, מבצעת הדפסות רק על נייר ביטחוני ומשתמשת באמצעי הגנה נוספים, תהיה חברה מתאימה.

כמו כן, רצוי לבחור בחברה שמעסיקה מחלקה גרפית שיכולה להתאים את העיצוב של הצ'קים לצרכים של הלקוח ולהבליט את המותג שלו בהתאם להנחיות שנקבעו בחוק.

שילוב בין אמצעי הגנה איכותיים ובין עיצוב גרפי מרשים, יהפכו את הצ'קים לבטוחים ביותר ויפחיתו את הסיכונים למעשי הונאה.

כאשר בוחרים חברה שמתמחה בהדפסת צ'קים, חשוב לבחון גם את שירות הלקוחות שלה ואת קצב העבודה. במקרים רבים יש צורך בהדפסה מהירה של צ'קים וחשוב שהחברה תבצע עבודה מדויקת ומהירה. כמו כן, רצוי לבדוק מיהם הלקוחות להם החברה מספקת שירותים, חברה מנוסה שמספקת מענה למגוון לקוחות תוכל להתאים את שירותיה לכל לקוח באופן אישי.


אולי יעניין אתכם גם:


bottom of page