top of page

מי ומתי משתמשים בשוברי תשלום?


הדפסת שוברי תשלום ממוגנטים

אוניברסיטאות, מכללות ומוסדות אקדמאיים ברחבי הארץ מאפשרים לסטודנטים שלהם לבצע את התשלום עבור ההכשרה שהם עוברים באמצעות שוברי תשלום. גם עיריות, מוסדות ציבוריים, בתי חולים וגופים רבים נוספים עושים שימוש בשוברי תשלום. הם מתאימים לביצוע תשלומי חובות או להסדיר חובות. למעשה, שובר תשלום או שובר גבייה, הוא סוג של טופס מודפס שמזכיר קצת באיזהשהוא אופן פנקס צ‘קים והוא בעצם מציין את החשבון או את החוב שהוא אמור לכסות. הוא משמש לרוב בתור הרשאה ומי שחתום עליו הוא האדם שמבצע את התשלומים. השוברים מתאימים גם לצורך תשלומי קנסות, חברות ומשרדים המספקים שירותים שונים כמו עורכי דין וכדומה.


פניה לחברה מקצועית, אמינה המתמחה בהדפסה של שוברי תשלום ממוגנטים, חוסכת לסטודנט או למשלם המון כאבי ראש, זמן וגם כסף. לשוברי תשלום יש כמה יתרונות מרכזיים. ראשית כל, ברגע שאתם פונים לחברה או בית דפוס מקצועי, העיצוב של השוברים נעשה בהתאם לצבעים ולעיצוב של לוגו המוסד אליו אתם רשומים. רק אחרי שתאשרו את העיצוב של השוברים, תתבצע ההדפסה. התשלום באמצעות שוברי תשלום נחשב לפתרון סופר נוח, יעיל שחוסך זמן והתעסקות עם תהליכי הגביה והתשלום, הן עבור המוסד הגובה והן עבור המשלם.


איך משלמים את שובר התשלום?

את השוברים משלמים או בדואר או בבנק. לרוב ניתן לשלם את השובר גם דרך מספר טלפון שנמצא על גבי המסמך. לפני שניגשים לתהליך, חשוב לברר לגבי החברה דרכה אתם מתכננים להדפיס את השובר.


שובר תשלום מקצועי ומדיוק עושים רק עם חברה מקצועית

לא כל אחד יכול לעצב ולהדפיס שובר תשלום. יש כל מיני דברים בתוך השובר שאם הם לא נמצאים, התשלום באמצעותם פשוט לא יתקבל כמו למשל הפס המגנטי. לכן, שוברי התשלום חייבים להתבצע בצורה מקצועית עם רמת דיוק מאוד גבוהה. מומלץ לבחור בחברה מנוסה בתחום הפועלת בשיתוך מעולה עם משרד התמ“ת ומשרד החינוך, כך שבמידה ויהיה צורך בשינוי כזה או אחר, היא תהיה מוכנה לעשות זאת.


לסיכום, שוברי תשלום מאפשרים לנו לנהל בצורה טובה יותר את המוסד או העסק שלנו ולגבות את התשלומים בצורה נוחה ויעילה.


מעוניינים בהדפסת שוברי תשלום?

אופסט קולור חוסכת לכם רכישה של מערכת תוכנה מתאימה להדפסת השוברים הממוגנטים. בנוסף, דרכנו לא תצטרכו לשלם תשלום קבוע לספק של המערכת, לרכוש מדפסת מאוד יקרה המאופיינת בהדפסה של פסים מגנטים לשוברים בעזרת טונר מגנטי שנחשב גם הוא ליקר בצורה משמעותית בהשוואה לטונר סטנדרטי. אנו מייצרים שוברים מקצועיים עם פס מגנטי מעולה שמוכנים לשימוש כבר עם רגע התלישה לספח. השוברים מגיעים מעוצבים עם הלוגו של המוסד לו אתם צריכים לשלם, מודפסים בצורה מדויקת ומקצועית על גבי נייר בטחוני. צרו איתנו קשר למידע נוסף ונשמח לסייע לכם.









bottom of page