top of page

למה משמשת הדפסת צ‘קים בדידים וכמה זה יעלה לכם?



הדפסת צ'קים בבית דפוס - הדפסת צ‘קים בדידים
הדפסת צ‘קים בדידים

ככל שהזמן עובר, השימוש בכרטיסי אשראי ובפתרונות תשלום דיגיטליים עולה. לא מעט אנשים מפסיקים לעשות שימוש בצ‘קים ולעתים אפילו מעדיפים לגשת לכספומט ולהוציא כסף מזומן. אם עד לא מזמן היינו צריכים להזמין פנקס צ‘קים שלם מהבנק, גם כאשר היה מדובר בתשלום אחד, היום יש פתרון שנקרא הדפסת צ‘קים בדידים. יש כל מיני מקרים בהם אנחנו צריכים להדפיס צ‘קים בדידים. למשל, אם לכם עסק ואתם עובדים עם בעל מקצוע וצריכים לשלם לו בצ‘ק אבל אין לכם חשבון צ‘קים, במקום להדפיס פנקס שלם, תוכלו להזמין צ‘ק בדיד. הדבר חוסך לעצמכם טרחה, זמן וכמובן גם כסף.


הדפסת צ‘קים בדידים איך זה מתבצע?

הדפסת צ‘קים בדידים נעשית ממש כמו שמדפיסים פנקס צ‘קים רגיל. רק בתי דפוס מיוחדים מוסמכים להדפיס צ‘קים ולכן שאנו צריכים להדפיס צ‘ק בדיד, עלינו לפנות לבית דפוס שכזה. זה יכול להיות צ‘ק רגיל או צ‘ק ממותג, תלוי בצורך שלנו כמובן. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית המתמחה בתהליך משום שהצ‘ק הרי בסופו של דבר נחשב לכסף לכל דבר והוא יעבור בזמן הקרוב לגורם אחר. צ‘קים בדידים יכולים גם לבוא מודפסים ומוכנים עם הסכום המדויק אותו אתם צריכים לשלם, שם המוטב באותיות לא כתובות אלא מודפסות וגם עם הלוגו של העסק שלכם. הדבר משדר מקצועיות רבה עבור הלקוח. במקום להתעסק עם ניירת ותהליכי תשלום, פשוט מדפיסים צ‘ק בדיד בהתאם לצורך.


מחפשים חברת להדפסת צ‘קים? הגעתם למקום הנכון

כל תהליך שאתם מבצעים מול הבנק ולא משנה באיזה בנק אתם, מחייב תיאומים ואישורים מול הסניף שלכם. לחברת אופסט קולור יש מחלקת שירות לקוחות שבעצם מטפלת בכל הצרכים שלכם ומספקת לסניף שלכם את כל המידע במטרה לקבל אישור להדפסת הצ‘קים ולחסוך לכם זמן רב. כל המידע מועבר לסניף המטפל שלכם על ידי תוכנה מיוחדת שכוללת את סדרת המגנוט שלכם והפס המגנטי שעל גבי הצ‘קים. הדבר תורם רבות לזירוז התהליך וכך אנו בעצם יכולים לדאוג להדפסת הצ‘קים ולשלוח אותם ישירות אליכם תוך זמן קצר. החברה שלנו מקפידה לבצע הגנות מכל מיני סוגים נגד זיופים, זאת להבדיל מצ‘קים שעוברים דרך הבנק ומשלבים פעמים רבות הכנות גרפיות ועיצוב המאופיין ברקע מים בשילוב לוגו המותג ועל פי העיצוב שמתאים לכם.


דרכנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש, לחסוך זמן רב, אנרגיה והתעסקות. בין אם אתם זקוקים לפנקסי צ‘קים באופן שוטף ובין אם הדפסת צ‘קים בבית דפוס, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון, במייל או דרך האתר.



bottom of page